lørdag 31. desember 2011

Stygg dille....og sinnsyke naboer!

Jegharfåttsådillapåsudoku!! Ææææææææææ! Jeg kan sitte flere timer på nett, og inatt fant jeg ut at siden bror okkuperer sofaen på stua, og SIKKERT har lyst å sove pittelittegrann, så måtte jeg se om det fantes no gratisspill til mobilen...Og gjett da! *fnise hysterisk*

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! *tics* Er så fornøyd, atte! Jeg har Sudoku på mobilen, til en GRATIS-pengelapp! Åh, TIMER med underholdning! Rett i lomma! Snedig når man må okkupere dassen i mange og lange stunder med dette magefaenskapet, og snedig når man skal på trappa å røyke, og ikke gidder å drasse på hele laptopen *hirr, hirr*

Jeg har en sånn kjempesnedig nabo her oppe... Hun er vel like gammal som Gammel-Erik, tror jeg, og like sinnsyk som The Mad Hatter, og takket være henne kommer jeg meg ikke ut alene lenger. Hun kommer ut på trappa si og hoier og skråler om vi står og røyker ute, kommer med slengkommentarer om utseende og hva vi snakker om, og gir alle som treffer henne en sur smak i munnen. Ikke nok med at hun kjefter og smeller på alt og ingenting, men ungene rundt her er redd henne. Og det er jeg også. Jeg mener, ikke fysisk redd henne, at hun skal gjøre meg noe, men jeg har svært vanskelig for å takle slengbemerkninger, om det skulle være fra en barnehageunge, skoleelev, lærer, butikk-kunde/ansatt, ja - you name it! Da kommer panikken, og jeg får ikke puste. Rart hvordan systemet skal låse seg sånn... Jeg mener, jeg jobba jo for svingende i barnehagen en stund! Jeg lurer litt på hvordan den kognitive behandlingen skal komme denne panikken til livs, må jeg innrømme.

Anyhow, nå har jeg Sudoku på mobilen, så kanskje det går lettere å komme seg utpå trappa her alene når jeg har noe som kan avlede tankene mine? Og så kanskje jeg ikke blir stående og bare VENTE på at denne Crazy Catlady-skapningen skal komme ut for å plage meg? Jeg har en teori om at The Simpsons-teamet fant inspirasjon til "Crazy Catlady" i denne plagsomme nabokjerringa. Jeg har hørt at det ikke finnes noen her i bygda som er like psykisk syk som denne dama, men slekta hennes nekter visst å umyndiggjøre henne, så ingen kan gjøre noe med henne heller. Jeg ønsker henne ikke noe vondt, men jeg ønsker ikke å være fange i mitt eget hjem, heller...... Såeh...jeg må nok bare innrømme at det HAR vært stunder der jeg har ønsket henne dit pepper'n gror.....eventuelt enda lenger unna...

Men nå tror jeg kanskje at Sudokuen kaller ;D

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar