onsdag 14. desember 2011

My confession...


Jeg bare MÅ innrømme en ting.
Jeg har en KJEMPECRUSH på Josh Groban...! Herregud, den mannen kunne fått stått ved senga mi og lest TELEFONKATALOGEN hver eneste kveld med den silkestemmen sin....!!

Jeg har ALLTID elsket stemmen hans, helt siden første gang jeg hørte ham i Ally McBeal, den gangen jeg gadd å følge med på serier...

Men NÅ!?

Mannen er vakker å se på, har verdens mest fløyelsmyke øyne, en stemme dyppet i honning og gull, og det SMILET den mannen presterer, kunne smelta Vatnajøkull på null komma tre blank! Jeg blir mør i hele kroppen når jeg hører stemmen hans, jeg blir sittende å se video etter video, intervju etter intervju, og lese tekst etter tekst i TIMESVIS, og da slår det meg:
JEG ER SÅ FORELSKET I JOSH GROBAN AT DET GJØR VONDT!

Sorry Jove, sånn er det.

Herregud, det skal da ikke være MULIG, tenker jeg, at en mann har så mange vakre kvaliteter?? Jeg mener, HERREGUD DA!

(Ta deg sammen!)

Jeg tror jeg sikler, og jeg hørte nettopp min biologiske klokke rope "Jeg føder gjerne alle barna dine!"....Jøss...


*Sukk* Jeg elsker Josh Groban....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar