torsdag 15. desember 2011

Åh, fiii fan, morra di!

Juleavslutningen til guttungen er O.V.E.R.S.T.Å.T.T! Og GUD, så deilig, sier jeg bare! Jeg husker ikke hva juleforestillingen til ungene handlet om, men jeg husker hvertfall at jeg fikk med meg min sønns replikker :) JEG VAR DER! Takk og pris for at det er overstått. Nå er jeg helt utslitt, hadde glatt kunne lagt meg nå, og sovet helt til morran (kjennes hvertfall sånn ut!).

Jeg husker også at kakefatet jeg hadde med, ble tomt allerede før vi rakk å sette oss ned for å spise, siden vi var ute og røyka mellom forestillingen og kakene. DET var litt artig da, at maten ble satt pris på :) Og for EN gangs skyld hadde jeg med noe annet et de ferdigpepperkakene jeg har brukt å sette frem på tidligere samlinger :P Det var OGSÅ noe som føltes godt. Ellers husker jeg FINT lite av hele showet, gitt. Annet enn at jeg prøvde fortvilt å ikke vise at jeg var vettskremt, selvsagt.

Nå venter vi bare på at en kamerat kommer og henter oss, så skal vi besøke ham en stund ikveld. Han har kjøpt seg hundevalp, så vi gleder oss til å få hilse på ham :) Egentlig er jeg ikke motivert for å skulle ut ikveld, men jeg har enda ikke vært hos ham etter at han overtok eksens lelighet, så det er vel på tide. Og så er det godt med alt som er unnagjort. Ikke at det er noe pliktfølelse, det er bare skummelt å ut. Jove blir med. Jeg klarer dette. Og så er det jo bare B, og han er jo ikke farlig.

Mellen fikser. *knipe øynene hardt sammen og late som om det er sant*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar