torsdag 22. desember 2011

Nå har vi vaska gølve' og vi har børi ved



Jatta. Nå er praktisk talt alle gavene i boks. Vi mangler fem gaver da, men vi er liksom avhengig av å komme oss til Levanger for å få handla de inn. Så man håper og ber om at man skal få tak på skyss iløpet av dagen. Ellers kommer verdens beste lillebror idag, gledis!!! Og så er vi NESTEN ferdig til jul ^^

Har igjen noe småtteri av julesnacks å bake/lage enda, og SÅ kan jula bare komme. Tok opp ribba igårkveld, håper den er gjennomtina om ikke så mange timene, så svoren kan rutes og krydres. I år skal ribba bli ENDA bedre enn for to år siden. Ifjor fikk vi servert perfekt julemat hjemme hos Joves eks :) Jøssenavn, som den dama kan å lage mat! Himmelsk! Men jeg skal forsøke å få det til sånn NOENLUNDE bra her og da. Har jo greidd det før, liksom :P Vi mangler tyttebær, mandelpotet og bernaise-saus, men ellers tror jeg vi har det vi skal ha. Rosenkål også, kanskje.... Og muligens svisker...? Jæh, får se.




Lagde de siste julegavene vi hadde HJEMME, hvertfall, nå inatt. De ble perfekte, om jeg får si det selv! Også mekka vi en liten julepresang til boveilederen min, og fikk henne til å stikke innom, og hun ble så rørt! :D Er så artig å gi bort ting når folk blir så glade :D Og bonusen, den deilige lukten henger igjen i hele huset enda *snuse ut i lufta og trekke DYPT inn* Fantastisk!

Huset ser bomba ut, IGJEN, men Jove har lovt han skal hjelpe meg å få fiksa huset iløpet av dagen. Kl er halv ti, og begge ungene sover enda, så jeg drøyer litt, for det ER SÅ DEILIG når det er så stille og fredelig i heimen.
                                                                       
Ribbe skal det hvertfall bli! Gleder meg noe sykt på julematen, hehe...:P Ellers er det mest gruing, gitt. Men jeg tror det går bra. Lillebror kommer, det hjelper MAAASSE. Storebror kommer forhåpentligvis på nyttårsaftenen, så da er vi alle søsknene samlet :) Sånt er koselig, og det gjør så godt at vi har så godt, sterkt og varmt forhold til hverandre ♥ Er så glad i dem, atte!

Meeeen, nuh skal jeg ut å røyke litt. Skrives seinere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar