fredag 2. desember 2011

Det snør, det snør....


Tidelibom!
Det går nok over ganske fort, men fy fader, så glad jeg ble da jeg så at det snødde idag! Store, tunge snøfiller lavet ned, og la seg ganske fort over åkrene her :) Åh, det blir så pent, jeg ELSKER snø!

Idag har jeg vært en snartur på butikken, og det var ikke bare, bare! Jeg utsatte det så lenge jeg bare KLARTE, for siden jeg våkna med vondt i halsen imorges, fant jeg ut at jeg var klar for nok en c-vitamin-overdose. Men jeg greidde liksom ikke å komme meg på butikken ALENE, Jove sov og guttungen var på skolen, so what to do?

Til slutt hadde jeg sånn irritasjon i halsen at jeg ikke klarte å utsette det lenger, så jeg rusla en tur på butikken. Mens snøen la seg rundt ørene mine :) Ble da NESTEN en bra tur. Ikke at det er LANGT, direkte, menneh.... En LIIIITEN tur er vel bedre enn INGEN tur. Vet ikke om det er hundre meter bort til butikken engang heller jeg. Men men. Babysteps. Anyway, nå sitter jeg her og tygger halspastiller, drikker appelsinjuice og skyller ned en og annen c-vitamintablett :P Her skal man jaggu bli frisk i en fei!

Sønnen min kom hjem i kjempehumør, så jeg regner med at dagen idag har gått bra. Virka hvertfall sånn. Håper denne dagen går fort, og at det kommer ENDA mer snø iløpet av dagen.
DET gir meg et blaff av lykkefølelse ;)

Det snør, det snør....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar