torsdag 15. desember 2011

Halsbrann VS panikk

FY FAEN! Sliten, og enda litt til! Nå er møtet på Psyk over hvertfall. Og NAV møtte atter en gang ikke opp. Blir litt for dumt, kjenner jeg, at det blir satt så mange krav til oss NAV-brukere, og så kan NAV selv bare ta seg den friheten å utebli fra det de vil, uten engang å gi beskjed om frafall!

Sant å si, så husker heg ikke så mye fra møtet, enda det er akkurat ferdig. Jeg får det med å "gli vekk" når jeg er i en situasjon jeg ikke trives i. Jeg får ikke med meg hva som blir sagt, og etterpå ANER jeg ikke hva jeg har sagt eller gjort på møtene. Jeg kjenner meg fullstendig utmattet, og over HVA egentlig?? Jeg er jo ikke TIL STEDE på møtene engang!?

Hjernen er et komplisert organ. :(

Heldigvis var Jove med, så han får vel oppdatere meg iløpet av dagen hva vi egentlig kom frem til.

Siden hjernen min har tatt en helt ufortjent ferie, så skal jeg gå og legge den litt på lading.

Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar