lørdag 10. desember 2011

Så vondt det gjør...



Wow... Klikk på tittelen til dette innlegget, og LES! Jøss, så grepet jeg ble, og jøss, så trang jeg fikk til å skryte av dette innlegget. Og så trang jeg fikk til å forsvare våre innvandrere!


Ååååh, så bra innlegg, og så bra illustrasjonsfoto! Og så stolt jeg blir over at en nordmann har valgt å forlate “trygge, gode” Norge og gjøre flotte ting i en annen del av verden! Akkurat den dagen du snakker om her, var vel ikke særlig trygg eller god for NOEN nordmenn, og det gjorde vondt å bli angrepet innenfra av en av sine egne. Vondt hadde det nok vært uansett hvilken gjerningsmann som sto bak, men det smertet på en helt annen måte at det var en ETNISK NORSK nordmann. Jeg har forsøkt i alle mine 31 år, å formidle til alle som vil høre, at fargerikt fellesskap gjør oss rikere, gir oss lærdommer om verdenen utenfor vår egen trygge, lille boble, forståelse for andre kulturer, og toleranse, ikke minst. Og så vondt det gjør, når ingen vil høre, når alle er mest opptatt av å skape ENDA større forskjeller, integreringen er en vits, og fremmedhatet bare vokser… Så rart det må være, tenker jeg, å være på “den andre siden”, å kjenne hvordanVÅRE innvandrere har det, i et annet land…? Så interessant det er å lese dine innlegg, kommer nok til å følge bloggen din videre! Tankekaoset mitt bare ramler ut her, men det var hvertfall utelukkende godt/positivt ment! Creds osv ^^

JA til et fargerikt felleskap!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar