fredag 30. desember 2011

NEEEEEEEEEEEEEEI!!!

Faen, faen, faen!! På'n igjen :((( Jeg raper egg.....Og fiser kjemibiologisk krigføringsgass! :( I'm stinking up this place so badly  :(((( Magen rumler så jævlig at det høres ut som om to rottweilere sloss der inne.. Og jeg tror den ene potteplanten jeg har døde istad, da jeg måtte fise.... HERREGUD, HVA ER DET SOM FEILER MEG??? Jeg har vært hos legen for dette ørtogførti ganger over flere år nå, men han har ikke flere svar han, enn jeg....Jeg har blitt testet for alt mulig både foran og bak, oppe og nede, og det eneste svaret han kan gi meg, er "Det må være psyken som gir deg _Nervøs mage_!"

Yah THINK!??

Rart jeg blir nervøs av dette da, det ender jo  med at folk dauer som fluer om jeg raper pittelitte granne? Jeg driter vann og luft og skulle jeg fise i et uheldig øyeblikk, tror jeg det kommer mer enn en LITEN dæsj bløtt, for å si det sånn! :(((( I DON'T WANT THIS! I don't wanna live like this for the rest of my friggin life!! Legen sa jeg måtte bare venne meg til å leve med det :(( Det vil si at jeg ALDRI kan finne meg jobb da! Jeg kan jo ikke være på jobb når jeg må sloss for å få av buksa før jeg vanner den når det bobler som verst :S Og det må skje BRÅTTOM! Hva faen skal jeg gjøre???

Også så vondt som det gjør i magen.....

Og spesielt i stoltheten...

:(


Jeg bare.............går og dør litt, jeg...:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar