lørdag 17. desember 2011

Gode venner og pizza

FAENtastisk kveld :D

En kamerat og ei venninne kom innom idag, og ble her hele kvelden. Blir utrolig sliten av det, men det er jo så HYGGELIG!!! Utpå kveldingen her, så fant venninna mi ut at hun var sulten, så vi bestemte oss for å bestille pizza, og spise sammen. Åååh, så koselig!

Ble sent på sønnen min ikveld da, men det gjør da ikke noe. Han spiste godt, og sovna nesten med en gang han la seg, og da er det jo ikke farlig :)

Nå er Jove ute med hundene, og jeg tenker hardt og inderlig på å finne senga. Kjenner meg helt mør i kroppen, knærne vil liksom ikke bære meg, og jeg føler meg nesten litt skjelven...Sliten....:/

Men godt å ta kveld når gledefølelsen sitter i brystkassa enda ^^



Nattifnatt og sånn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar