søndag 18. desember 2011

Picking up the pieces

Så vanskelig det er å samle seg idag. Skulle begynne med julegavene idag. Men finner ikke styrke til å samle meg... Er helt tom, følelsesløs og energiløs. Får ikke ramla meg ut på trappa for å røyke engang. Ikke at DET er så farlig da, men kjenner heller på røyksuget, enn at jeg går ut på trappa... Man må jo se det positive i akkurat DET da, mindre røyk, bedre helse.

Men jeg MÅ begynne med julegavene idag, og jeg gruer meg sånn. Tenk om jeg skulle mislykkes, og nå er det bare 6 dager igjen til julaften, jeg rekker ALDRI i verden å handle inn nye julegaver om jeg skulle mislykkes!!! Gaeh, nesten litt panikk...:S Men jeg hadde ikke kunnet begynne noe tidligere med julegavene heller, siden det er begrenset holdbarhet på det jeg tenkte å lage....

Jeg kjenner meg misunnelig på Jove, som sover på sofaen. Jeg sov en stund jeg og, men våkna FEMTEN ganger, tett nese og vondt i slemmehofta mi, så jeg gadd ikke mer. Jeg skulle gjerne sovet bort denne dagen, kjenner jeg.

Har hvertfall vært stille her idag. Godt det og. Håper jeg klarer å begynne med julegavene snart, så dagen hvertfall får NOE slags fremdrift.

Kjipt å være i et vakuum.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar