fredag 9. desember 2011

The pleasure of pain...

Tittelen på dette innlegget er grovt ironisk, btw. Har sånn supervanskelig dag igjen. Jeg er dødsstressa, og røyksjuk, men så kommer jeg meg ikke ut på trappa for å røyke. Jove sover, og jeg tripper. Tenker smått på om jeg skal ta en røyk under kjøkkenvifta, men da veit jeg en som blir grinete når han står opp....:(

Dagens tabbe: Jeg var da overbevist om at skolen hadde planleggingsdag idag, så jeg sendte ikke guttungen på skolen imorges.... Guttungen våkna ikke før i 10:30-tiden, og kom på stua og sa: -Oj! Nå rekker ikke jeg mye av skolen! Så svarte jeg ham at da var det jo jaggu bra det var planleggingsdag idag, SÅ fornøyd med meg selv. Men da ble jeg da ettertrykkelig arrestert av minimennesket mitt, det var da slett ingen planleggingsdag idag, nei! Mamma da! Oups! *glise spakt* Æsj. Jaja, shit happens.

Stesønnen min kommer kanskje ikveld. Er enda litt usikkert om det blir "pappahelg" denne helga, det klaffet visst litt dårlig med skyss og noe greier, så vi får se. Venter i spenning :)

Frykter det er noe galt med bankkontoen min. Den kontoen jeg har nå, trekkes absolutt INGENTING av, og likevel funka ikke kortet mitt igårkveld. Og vi MÅÅÅ ha hundemat idag! Enten var det noe galt med terminalen, eller så er det noe galt med kontoen min. Jeg _VET_ jeg har igjen penger på kontoen! Arrgh, også er jeg tom på kontantkortet. Jeg må visst spørre om mer penger allerede idag. Blargh! Jeg HATER å mase etter penger.

Enda det er MINE penger. :(

JOVE...............!!
I need you!
Stå opp da!!

*sette en pekefinger på hver tinning, knipe igjen øynene, og sende psykiske tankebølger retning soverom*

Minimennesket mitt var forresten på Dampsaga Bad igår, sammen med støttekontakten sin, og etterpå hadde de spist på Maccer'n. SÅ fornøyd, guttungen ^^ Han har alltid vært litt engstelig for sklia i bassenget, men støttekontakten hans hadde fått ham til å elske den, sa'n. DET var jo morsomt da. Jeg kan vel aldri bli med i basseng mer, så stygg som magen min er... :/

Straks jul... Igjen vandrer tankene mine til Tom Erik...to og et halvt år siden han døde. Det er så vondt å aldri skulle få snakke med ham mer. Jeg må se om jeg kan finne de store, flotte gravlyktene jeg kjøpte ifjor, iår også. Lille julaften har jeg fast tradisjon, etter å ha pynta juletre osv, så drar jeg/vi/evt den som måtte ha bil iår, på gravlunden og pynter med lys hos de jeg er glad i.

Rottisen skal visst på juleferie iår. Heldig for tibben, uheldig for meg. Jeg kommer til å savne ham så det gjør vondt i marg og bein, men alt går jo for en periode. Han kommer jo tilbake igjen.


JAAAAAAAA, JOVE STO OPP!! *lykke* Nå skal jeg på trappa og røyke litt! ;D

Adjøss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar