tirsdag 13. desember 2011

Pepperkakehuset er endelig ferdig! *phuh!*


Så skuffa jeg ble, da jeg pakka opp det ferdigkjøpte pepperkakehuset, og hver jævla bit var knekt. Ferdiglaga og ferdigknust. Veldig morsomt.






Og sånn ble da altså resultatet. LIIIITE frustrerende at jeg hadde kjøpt for lite Non-Stop, så det ble ikke symmetrisk. Lyst å hive hele ramlet i søpla. Men tipper nok sønnen min blir fornøyd okke som, og DET er egentlig hovedpoenget. Er jo ham jeg pynter pepperkakehus for, sånn igrunnen. Jeg er min egen verste fiende, særlig når det kommer til ris og ros.

MEN; Igårnatt hadde vi besøk av ei venninne og en kamerat. Vi spilte kort og kosa oss, og hadde det SINNSYKT festlig :) Vanvittig gøy! Men kjente da vi la oss, at det ble ALTFOR seint. Vi burde bli flinkere til å legge oss i rett tid, men vi hadde det SÅ gøy, og det er ikke SÅ innmari ofte vi gjør sånt. Og så sliter vi alle med hvert vårt (bortsett fra Jove da, som må slite med OSS), og det gjør at vi har en egen form for humor, tatt på kornet og rett på sak, men innmari oss:) Og sammen er vi så FRISKE ^^ Deilig, faktisk!

MUST GJENTAKE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar