mandag 12. november 2012

FAEN!

Ny runde med magestyr! :(((( Er så lei meg, og så fortvilet! Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; Jeg makter ikke leve med dette hele livet!!!

Opplever lite forståelse fra samboeren ang hvor ille jeg synes dette er. Han sammenlikner med seg selv og sin  cholecystektomi og sier at han har klart å finne seg i at det bare er sånn. Etter at han fjernet galleblæra, klarer ikke kroppen å produserer like store mengder galle, slik at fettet han inntar via mat ikke blir brutt ned på lik måte som de MED fungerende galleblære. Ergo, noen ganger "renner fettet rett gjennom". Så, han har diarè noen ganger etter å ha spist feit mat, med tilhørende grusom stank, men faen heller! Det er FREMDELES ikke like jævlig å ha stinkende diarè HVER ENESTE DAG, som det er å ha dette faenskapet innimellom.....! Magen vræler, bobler og syder kokende magesyre, SKIKKELIG HØYLYDT! Magesmerter, luftsmerter, smerter ved forflytting av tarminnhold, flytende tarminnhold, eksplosiv diarè, sår rumpe, kvalme, og det verste av alt; De svovelstinkende "egg-rapene", som fremkaller brekninger, og av og til oppkast. Jeg har SUPERANGST for å kaste opp, etter et svangerskap der jeg spøy hvert tiende minutt i ni jæææææævla lange mnd! Så ja, jeg ville MYE heller hatt diarè hver eneste dag, fremfor dette jævla magestyret! Er fryktelig selvrettferdig nå, men jeg kjenner at jeg blir forbanna over at INGEN KAN FATTE hvor innmari invalidiserende dette er!

Ååååååååååååååååååååh, stakkars meeeeeeeeeeeeeeeeej.....!! :( *sutre, sutre*




Og selvhatet dette medfører............og skadetrang! Og så sinnsykt deprimert man blir...

2 kommentarer:

  1. Hmm.. snublet over denne når jeg prøvde å finne ut av hva i helsike det er som feiler meg. Alt det du beskriver over her har jeg begynt å få med jevne mellomrom!! Jævla dritt :/

    Og jeg kan med hånda på hjertet si at gubben din er en pingle :P Jeg har nemlig også fjernet galleblæra, og går heller med "fettet rett igjennom" hver dag fremfor det kvalme greiene som pågår nå!

    Kan jeg spørre om du har funnet ut hva det er?

    SvarSlett
  2. Vet du, jeg har søkt og søkt på internett på disse symptomene, og det eneste jeg kommer over, er FLERE folk som plages med dette. Men INGEN svar!! Absolutt ingen! Og, nei...jeg har heller ingen svar. Legene påstår det er èn av to ting, enten "irritabel Tarm-syndrom; eller "nervøs mage". Ja, det kan nok stemme at jeg som oftest får dette magestyret i tider jeg synes livet er vanskelig, men faen da!? Ikke ETT fordømt fornuftig svar!??? Jeg ønsker deg av hele mitt hjerte GOD BEDRING, måtte du ALDRI lide av dette faenskapet EVER igjen! Og skulle du få noen svar, væææær så snill; del de med meg!! *klem*

    SvarSlett