fredag 16. november 2012

Lykkepillen min!

Jeg gleder meg, ja-faktisk; jeg sier det høyt også; jeg GLEDER meg til kompisen min kommer hjem på perm idag! Vi har Netflix-date, og skal se chickflicks og grine som de snørrungene vi er, til min samboers stooooore fortvilelse ^^

Aaawww, gledis!

Jeg kaller ham lykkepillen min fordi han får meg til å le selv på de svarteste dagene, og han skjønner hva jeg går gjennom. Jeg har en mistanke om at det er litt umedisinert ADHD som rir den guttekroppen der, for du verden for en energi han har! Og så vimser han og gjør så mye rart hele tiden, jeg får jo rett og slett ikke tid til å gruble eller selvhate fordi jeg er travelt opptatt med å leeeeeeeee! Har kanskje blitt en smule avhengig, faktisk. Hmm...ikke bra. Eller...jo.....KJEMPEBRA! ;D

Såeh...Status idag: LITT overskyet (tunge tanker), endel vind, enkelte regnbyger (ikke alltid en fjert er en fjert, for å si det sånn!), men tror jaggu det kan bli uttrykk for litt glede og jeg ^^

Magen trøbler, da. Og jeg har kutta igjen. Men det smaker så jæææævla deilig med litt uforfalsket glede innimellom. Love ya, Boo Boo!!

Og kjære snille, gode samboeren min; unnskyld på forhånd for alt vi kommer til å utsette deg for ikveld! *hirr, hirr*




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar