søndag 11. november 2012

Held Captive......


*Mumle*

Ååååååååw, så deppa....! Er så lei av alle disse jævla marerittene, som enten holder meg våken til jeg kollapser av utmattelse (lakenskrekk er bare FORBOKSTAVEN!!), eller som gjør at jeg går rundt i en tåke i dagevis....Jeg klarer ikke å fri meg fra alle disse drømmene, de sitter fast i hodet mitt. JEG sitter fast i handlingen, og blir gående og gruble på dem i tiiiiimevis hver jævla dag. Suger BALLEE!!!!!
Held captive in my own mind...>< Det verste er uansett når jeg blir i tvil om jeg er våken eller om jeg drømmer....Scary as shit!! Ikke bare har jeg disse stygge drømmene i hodet hele tia, men jeg blir så sykt SLITEN av å aldri få sove noen timer sammenhengende!! Og den eeeevige hodepinen........FUCK MY LIFE...

I feel so fucking MENTAL...:S


Jeje...Har tilbakelagt tre uker på DPS. De mente hvert fall at det var håp for meg. Ikke verst. Jeg vet ikke akkurat om jeg fortjener at de har tro på meg, men det er jo uansett hyggelig å få høre sånt.

Pluss at jeg faktisk har lært meg å strikke...:P Snille Charzy-pia mi lærte meg det en kjedelig lørdag den første uka jeg var på DPS'en. Og det var faktisk ikke så dumt det der, å begynne å strikke. Opplever jeg dødtid nå, er det bare å finne frem prosjektene mine, og så har jeg plutselig noe å konse om som ikke omhandler faenskap. Jeg er visst en talentfull strikker også, gitt. Fikk masse skryt på DPS'en. Strikka fem luer mens jeg var der de tre ukene. Og fem grytekluter, to pannebånd, en leggings, har begynt på den andre, men har ikke gidda å strikke så mye på den enda. Den er litt kjedelig, er det samme hele tia på den, så jeg går lei litt fort. Men, jeg har begynt på to nye "ermer", etter at de andre to jeg nettopp strikka nå etter at jeg kom hjem fra DPS'en liksom ble litt....rare... Såeh, to nye må til! Kanskje jeg hiver ut et bilde eller tre etterhvert som jeg får strikka ferdig litt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar