tirsdag 6. desember 2011

Igår var idag imorgen.....


Idag er ting bedre. Jeg fikk da endelig tatt meg i nakken, og fikk ordna opp i konflikten, og idag har jeg kunnet slappe godt av. Fikk tatt tak i det som plaget meg, og fikk snakka ordentlig ut. Jeg sa jo så stort her at jeg ikke gidda å ordne opp, men jeg takler ikke å ha vondt blod oss imellom. Godt å renske luften, og senke skuldrene.

Jeg fikk sove inatt, og ikke har jeg hatt mareritt. Til gjengjeld hadde jeg tidenes mest oppheta drøm, og var både forvirret og varm i kinnene da jeg våkna :P Jaja, hyggelig med sånne drømmer til en forandring ;)

I tillegg hadde Jovemin vært så snill at han lot meg sove imorges, og sendte guttungen på skolen selv :) Han hadde gått tur med hundene og hengt opp klærne jeg har utsatt nå i dagevis, så idag sto jeg faktisk ikke opp før klokka var over 13!! Jøss, så deilig det var!

Fikk en aldri så liten nedtur mot kvelden, tungsinn og tankekaos, men jeg fikk duppa litt av på sofaen i samme vaset. Jeg trodde ikke jeg hadde duppa av, men plutselig sa Jove at klokka nærmet seg 18...! Så jeg må ha vært borte en stund, for jeg kan umulig ha stirra ut i lufta i flere timer der jeg lå...? Men ikke BARE vonde tanker idag, heldigvis. Og magen gror og klør etter frustrsjonsangrepet igår. Skjønt, nå er HELE magen dekket av striper...:( Litt lei meg for det, da...
Et par av stripene ble ganske dype, så jeg fikk et lite støkk, heldigvis. Jeg er livredd for å lage dem så dype at de må syes, så sånn sett er jeg "forsiktig", og må minne meg selv på at jeg ikke må gjøre sånt når jeg er sinna. Da mister jeg kontrollen, og DET er skummelt. Må jeg syes, må jeg også forklare hva jeg har gjort, og det takler jeg ikke. HER takler jeg det, for det er ikke mange som vet om denne bloggen, og slettes ikke mange kjente. Dessuten er dette "dagboka" mi, og et ledd til selvhjelp med tanke på psyk og psykolog, osv.

Men...nå skal jeg putte mat i den stakkars magen min, så jeg får skrive litt mer senere.

Toodles.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar