mandag 19. desember 2011

Oppgitt og skuffet...

Det var så fint her for noen dager siden, og nå ser det bomba ut igjen. Jeg griner nesten ved tanken på å skulle rydde opp samme driten IGJEN. Jeg blir så motløs, når det virker som om jeg bare snur meg, så ser det like jævlig ut igjen. Jeg VET at jeg burde bli flinkere til å be sønnen min om å hjelpe til, hvertfall med å ta ting etter seg selv. Jovemin forsøker, han rydder hvertfall det forhatte kjøkkenet. Men hvordan i heiteste BLIR det sånn da!? Jeg blir gal av dette!

Jeg hadde jo pynta så fint her, og nå ser det bare clottered ut... Drit og møkker. Drit og dra. Lei. Og skuffa over at vi ikke skal klare å holde det ryddig en liten STUND, om ikke annet. Jeg MÅ begynne med julegavene idag, skal vi ha tid til å få levert de alle sammen, men jeg ser at vi først blir nødt til å rydde og vaske, og da forsvinner lysten til å begynne med julegavene, gitt...:(

*sutre, sutre*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar