lørdag 10. desember 2011

Ææææ, julegaver!!

Åh, it's THAT time of the year.... Stress for å ordne julegaver, stress for å få levert de, stress i å komme på alle som skal få gaver, og STRESS!! Bah...jeg har like lyst iår til å ta rennafart og løpe forbi desember....Jaja, bare å ta seg sjøl i nakken. Fatt mot, sterke pike, og så videre.

Jeg har bestemt at alle skal få hjemmelagde julegaver iår. Jeg skal forsøke noe nytt, så håper bare at alle setter pris på det..:/ Og håper selvsagt at jeg lykkes.

Gaeh, akutt sulten! Fanden spare, hva skal man spise til middag idag, da? :S Klokka er fire, og butikken er jo forsåvidt åpen enda, menneh....vi HAR litt mat, jeg er bare tom for ideer for hva man skal lage, eller hvordan. Altså, med hvilket tilbehør. Har hatt noget spesiell mat i det siste, skal man tro på facebook-vennene mine :P De syns jeg lager "spaca" mat ^^

Tunfisk-pizza, tunfisk i sweet&sour-saus m/ris, og igår pitabrød med gresk kyllingkjøttdeig og tzatziki-rømme (og for min og stesønnen mins del; MASSE salat^^). Men idag da....

Jeg aner ikke. Kjæresten tenkte på å lage fiskeboller i hvitsaus en eller annen gang i helga, for det elsker sønnen hans. Og det er jo godt, men.... Syns liksom vi har det litt ofte, kanskje..?

Bah...

Næh, man får hvertfall sette seg ned og skrive ned alle jeg skal lage julegaver til, så ingen blir glemt. Og så får man vel mekke sammen pepperkakehus i nærmeste fremtid... Og steke pepperkake, selvfølgelig. Juksa i år også :P Kjøpte ferdigdeig på boks på Prixen ^^ DET kan jeg like. Ferdigdigg! Stekes i 7-8 minutter og vips! Ferdig kos til jul.

Og så har jeg funnet oppskrift på oreokonfekt, kjenner jeg har litt lyst til å prøve å lage det. Vi får se!

Toodles!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar