tirsdag 20. desember 2011

Suksess!! :D

Jaaaaaaaaaaaaa! Schmacker GODT!! Suksess smaker DEILIG!! Første runde med julegavelaging er unnagjort, og det lyktes så det SMALT!! Nå blir'e julegaver på hele hurven, og GJETT om jeg er lettet! Jeg hoppa rundt her som en unge da jeg innså at detta går så det GRINER!! Weeeeeeee! *lykke* Seks julegaver unnagjort, bare nitten igjen *phuh* Men det går så bra så, nå har jeg fått dreisen på det ^^

Ferdig innpakka og greier *glise*


Detta blir braaaaaa!

Og for ikke å snakke om hvor lykkelig jeg blir når jeg oppnår noe jeg virkelig har gruvd meg på, og så lykkes det! Sikker på at jeg kunne ha slått hjul her i stua nå altså, hadde det ikke vært for at det er så trangt om plassen her, og at jeg mest sannsynlig hadde kommet til å ødelegge noe :P Om ikke noe i stua, så kanskje noen bein eller armer eller noe.... Jah.

Blir greitt å starte neste runde imorra nå, nå veit jeg hva jeg går til, og at det blir som jeg hadde planlagt. Engstelse for julegavene er VIPS! BORTE! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar