onsdag 28. desember 2011

Tja.."fint og "fint", Fru Blom...

Jeg HAR vel sett penere mager. Men den har hvertfall GRODD, om ikke annet. Jeg har klart å latt være å pille. Igår/inatt overvant jeg trangen til å lage nye striper. Merkelig er ikke trangen like sterk idag, men den er der. Lurer liksom i bakgrunnen. Psyken narrer meg til å tro at det er hurtigløsningen for å få det bedre for en stund, og da vil ikke trangen forsvinne.

Vet du hva jeg gjorde istedet? Jeg gikk tur, jeg. Foreslo for Jovemin at vi kunne gå med hundene rundt Berg, og det gjorde vi :) Føltes bra. Kl fem imorges labbet vi runden vår på et par km, og så satt vi på trappa lenge etterpå og røyka, og bare var stille sammen. De beste samtalene er ofte de som blir utvekslet i total stillhet.

Skulle vært i sentrum en tur idag, men så ringte jeg pappa isted og klaget min nød, og da sa han at han kunne dra dit for meg :) Søte, snille pappan min! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar