mandag 2. januar 2012

Godt nyttår! Eller noe sånt... Sjukdom, Sims og bombing, hvertfall.


Er sjuk enda. Raper egg konstant, blir dødskvalm av den jævlige svovelstanken. Blir så fortvilet innimellom, at jeg bare griner. Sitter fast på do og høyttrykkspyler dasskåla... En annen ting som gjør meg fortvilet, er den jævla naboen som gjør at jeg føler meg fanget her hjemme. Jeg greier ikke å gå ut alene, om det så er for en røyk på trappa eller en liten kjapptur på butikken. Jeg er så anspent hver gang jeg står utenfor her at jeg får nakkesmerter etterpå. Den helvetes kjerringa kommer ut praktisk talt HVER JÆVLA GANG vi går ut, og selv om vi slapp henne igårkveld, sto jeg hele tiden og speidet etter bevegelse der borte, REDD for at hun skulle komme ut. Gå å øs drittpraten din utover noen andre, kjerring!! :((

Og idag drar bror hjem. *sukk*

Jeg trodde det var skole idag, så jeg skulle til å vekke guttungen. Men så var det noe som sa meg at jeg skulle sjekke skoleruta på nett FØR jeg vekte ham, og det skal han jaggu være glad for ^^ Gjett om de har fri, da, hehe... Han ble ikke spesielt blid på mamman sist jeg sendte ham på skolen på en fridag...i øsende regn...:P Jeg lo så jeg grein av uttrykket i ansiktet hans da han kom hjem, sinna som en veps, og våt som ei drukna rotte, hehe... Som plaster på såret sendte jeg ham i dusjen mens jeg lagde pannekaker til ham, så da ble han litt fornøyd med mamman sin igjen ;D Jaja...han sover just nu, jaffal. Egentlig burde jeg vekket ham sånn at døgnrytmen får en mer naturlig knekk igjen etter romjul og sene kvelder. For ikke å snakke om nyttårsaften. Vi gikk ikke hjem fra pappa før kl var 02:30, men det var så koselig å være der. Guttungene var oppglødde som ildfluer, og var full av skravel mens vi gikk hjemover. Stesønnen min var mest opptatt av de rakettene som hadde "eksplodert mer enn èn gang!", og hadde laget så vakre farger, og sønnen min bablet iherdig ivei om spillet sitt...som vanlig :P *knegg*


Spill, ja. Jeg fikk meg et spill av kjæresten til pappa, så nå har jeg endelig noe å gjøre på pc'n igjen :)) Sånn type evighetsspill; The Sims 3! Jeg kan bygge hus i evigheter, terrengskape tomter og lage drømmehus i lange baner HVER ENESTE KVELD, hehe :D Det er stort sett det som er gøy med Sims, at man kan bygge hus. Hadde PS2-spillet av The Sims 2, og ville helst hatt 3'ern også på enten PS2 eller Xbox, men så begynte jeg å leke meg igårkveld...og oppdaget at jeg kan terrengforme tomtene, putte inn dammer og lage plen med blommor og steiner osv, i tillegg til at man kan bygge hus i to etasjer OG putte på tak! Hadde vel nesten en sånn "nestenorgasmerus" der jeg satt og sikla over alle mulighetene :D ARTIG!!!
Hittil har jeg ikke spilt selve spillet, bare bygget og lekt meg, men så lenge jeg koser meg en stakket stund, kan det vel ikke skade? :D (Deilige virkelighetsflukt!)

Jeg så forresten intervjuet og bildene av Espen Naumann på VG-Nett igår (intervjuet og bildene kan du se HER), og så lettet jeg ble da jeg oppdaget at den jenta med så masse blod i håret, hun som ble båret vekk av to politifolk, var den jenta han (Espen Naumann) reddet livet til! Hun lever! Jeg har i nesten seks mnd nå lurt på om hun var en av de omkomne, og tenkt på hvem hun er, og så dukker plutselig hele historien opp på VG-nett. Ikke bare overlevde hun, men hun har det BRA! Altså, hun har livskvalitet, og er med all sannsynlighet uten altfor store mèn, selv om hun var svært alvorlig skadd. Fantastisk! Så godt med en gladnyhet oppi alt det triste og fæle ang bombingen av Oslo og massakren på Utøya.



Helt utrolig at hun overlevde. Jeg slenger meg bare på det VG-nett skriver jeg, Espen Naumann er en vaskeekte helt! Flotte mennesket!


Men hvertfall, riktig godt nytt år til hele verden! Måtte dette året bli bedre enn det forrige. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar