tirsdag 3. januar 2012

DRRRRRRITA LEI!!!

Fy flate, nå er jeg så lei av alle synserne der ute, som mener jeg burde sitte hjemme og skamme meg fordi jeg røyker! Nå blir det jo snart forbud mot å innføre tobakk hit til lands, totalforbud mot bruk og oppbevaring, og røykepolitiet kommer for å sjekke om noen røyker godt skjult hjemme hos seg selv, storstilte razziaer og Quislings-angivere bak hvert gatehjørne.


Jeg har da vel for pokker vett nok til å skjønne at jeg ikke BURDE røyke, men at hele verden skal fortelle meg at jeg burde skamme meg og gå å leke på motorveien fordi jeg ikke slutter med dette tullet, det er til å bli sprø av! "Jeg klarte å slutte, da klarer du det også." Hvor ofte får jeg ikke høre det....Jammen så for helvete gå og prek en annen plass da, for jeg VIL IKKE SLUTTE, for tenk! Jeg skal ta konsekvensene for det helt selv også!

Jeg lover på tro og ære, at jeg ALDRI skal gå til sak den dagen jeg kanskje får kreft eller KOLS eller det som verre er av røykingen, mot Tobakksindustrien. Jeg har valgt å begynne å røyke helt uten tvang, og står selvsagt med hele ansvaret alene om kroppen min skulle bli svært syk av denne lasten. Jeg FORVENTER ikke at hele landet skal synes synd på meg om jeg skulle få røykerelaterte skader, eller at de skal betale for min behandling, jeg FORVENTER bare å bli betraktet som et MENNESKE PÅ TROSS AV AT JEG RØYKER! Fy skamme meg!

Det er så forbanna irriterende at folk skal fortelle meg hvor dum jeg er i tide og utide, som ikke kutter ut røykingen, og det er så jævla irriterende at ikke folk bare kan la meg være ifred! Jeg røyker utendørs, ergo påfører jeg ikke folk passive skader av røykingen heller, så for Pete's sake, leave me alone! Jeg betaler for røyken min selv, jeg røyker en pakke Prince Menthol i uka, og for det skal jeg altså sitte her og DØ av skam!? Ikke faen!? Hvem tror du at du er, som kan fortelle meg hvordan JEG skal leve MITT liv? Forteller jeg DEG hvordan du skal leve DITT liv, kanskje? Hva er det som får deg til å tro at DU har retten på din side da?

Det blir det samme om jeg skulle gått bort til en svært overvektig person og klage på at vedkommende burde VIRKELIG gå ned i vekt, fordi det er jo så usunt og farlig å være overvektig! Den overvektige er nok HELT oblivious til hvor farlig det er å være tjukk, so I better tell him. Virkelig GNI DET INN, hvor mye vedkommende burde slanke seg; ja - for tenk hvor mye det koster staten at du skal gå rundt å være så tjukk? Fedmerelaterte skader koster massevis, og det burde du da skamme deg nok over, til at du går hjem og slanker deg????

ARRRGH!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar