tirsdag 17. januar 2012

Jeg bare MÅ nevne:

Jeg har enda ikke hatt noe tankekjør siden jeg kom hjem for to dager siden :D Og idag var jeg på trappa og røyka, UTEN hette :D OG jeg sto vendt mot tunet, ikke mot ytterdøra, som jeg pleier :D Så rart! Og så godt!

Jeg piller litt sårskorpe, men ikke noen nye striper, og ingen trang. Jeg holder ut med meg selv idag :)

Laga middag idag, noe hjemmesnekra med sånn vanlig Toro-spaghettisaus som basis. Spaghetti og kjøttdeig på gresk vis à la Ellen ^^ Blei så godt, så! Men Jovemin syntes den smakte VEL syrlig, hehehe :P Jeg dæsjer og klatter med det jeg finner i kjøleskapet og krydderhylla, og stort sett smaker maten kjempegodt :) Jeg spiste meg vel så mett, og ikke hadde jeg skamfølelse etterpå heller....! Rart :D Det er noen dager siden sist jeg lagde middag uten noe "ork". Derfor jeg nevner det. Og det er hvert fall flere mnd siden jeg kunne spise meg mett uten å skamme meg over det.

Så hjalp jeg guttungen med leksene, men der kræsja vi litt da. Etter max fnising, unnasluntring, uthaling av tiden og fjas, gadd jeg ikke å trompe mer, så da pakka vi sammen. Men jeg er ikke fortvilet, som jeg pleier å være, jeg føler meg liksom STERK idag. Helt fantastisk! Jeg har vært på bunnen så lenge nå, at jeg har glemt hvordan det føles å glede seg over noe, og det å "drite litt i ting". Men halve leksene ble hvert fall gjort, og guttungen er nyklipt, nydusja og nyfôra, så livet kjennes faktisk ikke så verst ut idag ^^

SÅNNE dager vil jeg ha fler av!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar