mandag 16. januar 2012

"Passende overskrift". Så vet dere det.

Er en smule misfarget oppover armene enda, ja.
Men formen er ganske upåklagelig. Kjenner jeg blir engstelig når jeg roter med ordene, men det kommer sikkert til å sitte i en stund.


 Stakkars ulven min, har blitt helt blå-brun-lilla i hodet :P


De stakk jo meg på så rare plasser, for jeg har veldig tynne blodårer, og i tillegg ruller de liksom vekk. De slet fælt med å få lagt inn de to venflonene, så da de "overga" meg til ambulansepersonellet, sa legene at personellet måtte ta godt vare på de to venflonene, siden jeg hadde "umulige årer". Og så måtte en dame fra anestesien på St Olavs komme for å få tatt blod av meg der, for de nede i mottakelsen traff ikke årene mine i det hele tatt :P Æv! Men når stikke-damen kom, da ble det greitt med èn gang, vettu.

Også hadde jeg så sykt høyt blodtrykk, men siden jeg hadde så vondt i hodet, er kanskje ikke det så rart.


Plutselig kom storebror på  besøk ikveld :D Sånt liker man! Så nå skal onkel og guttungen hente mormora, og så blir det klippings. Blir godt for minimennesket mitt, det. Begynner å bli langt det ragget han har på huet nå. Jeg KUNNE klippa ham selv, om jeg bare hadde hatt barbermaskin som backup. For sist jeg prøvde å klippe ham, så ble guttungen fornøyd, altså, det var ikke det....men JEG syns det såg helt forferdelig ut, og hadde gjerne skulle raka over hele huet hans med barbermaskinen istedet! Men den klippa ikke lenger, gitt. Noget sløv. Og det kan Jove være fanden så glad for, ellers hadde jeg antakelig tatt en "Britney" i fjor-høst....


Tjobing!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar