fredag 6. januar 2012

Opptur, endeliiiiiiiiiiiig!

Kanskje pga all den vakre snøen som datt ned i løpet av natta og morgenen? Eller fordi jeg ENDELIG har slutta å rapa egg, eller at jeg har sovet en HEL NATT IGJENNOM? Jeg vet ikke, men jeg glisa igår, på første gang på mange, mange dager. Lillebror er tilbake i hus igjen, og guttungen har gjort det bra på skolen, så nå er dama fornøyd :)) Så klart det lavet ned MASSE nydelig snø nå som Torres'n min ikke er her...:(

Min kjære Torres er på helgetur sammen med ekspappa'n sin i helga. Jeg savner ham allerede. Er glad jeg tok meg tid til å rundkose ham mens vi lå på senga idag tidlig. Han var så sinnsykt snål igår, jeg lo så jeg grein av ham :D Han stolpra seg opp på en spisebords-stol, og så satt han og pilla Ozzy (som lå under stolen) i huet med den ene framlabben, hehe....Skikkelig farsk, er'n! Helt herlig!

     Måtte jo ta noen bilder av ham når han satt der på tronstolen sin, hehe...han oppførte seg som om det var tronstolen hans iallefall ^^ Raringen min *hjerte*



Magen gror nå igjen også. Herregud, som den ser ut :( Undrer meg på om man en gang i tiden kan få fjernet de fleste arrene med laser? Sånn etter at man har blitt frisk, mener jeg. Jeg har jo ikke tenkt å gjemme meg bort hele livet mitt. En gang må jeg da klare å komme meg opp og frem igjen. Tenker litt på svømmehall og garderober. Ikke at jeg kommer til å gå rundt i bikini, EVER, men det hadde vært greitt å ikke bli nedglodd i en garderobe, hvertfall. Skulle gjerne begynt å svømme igjen, har jo kondis som en astmatisk fisk på land. Og svømming er noe jeg takler mye av, selv om øyne og hud klør etter å ha vært i klorvann. Og hadde jeg klart å komme meg i svømmehallen igjen, så hadde guttungen og jeg hatt noe felles vi kunne delt. Men det blir vel med tanken, som alt annet.... Er så mye jeg så gjerne skulle ha gjort.

Livet kjennes ikke så forbanna tungt idag, selv om jeg fremdeles kjenner jeg er langt nede enda. Men jeg får ledd litt innimellom, og kjenne litt på hvor glad jeg er i folka rundt meg. Som jeg sa til Jovemin isted, "Idag er jeg glad i deg igjen." ^^

Jeg føler jeg svinger noe ENORMT for tiden, plagsomt og utmattende. Syns ikke medisinen hjelper noe særlig, selv om jeg VIRKELIG får abstinenser om jeg ikke tar den en dag! Jeg var hos psykiatrisk sykepleier idag, min nye, som jeg ikke har dannet meg noe særlig bilde av enda. Men hun virker ganske ålreit. Lett å prate med, hvertfall. Jeg husker ikke så mye vi snakka om, bortsett fra at formen har vært svingende, og medisinen. Og noe om forestående møter med skolen ang guttungen.


Men atteh...nå skal jeg spille The Sims 3, moahahaha ^^ Spillet for folk uten egne liv, som meg :P Toodles!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar