fredag 26. november 2010

Tøff, tøffere, tøffest! For tenk!

Har vært ute idag. Helt frivillig, uten noe som helst press. Gikk jo så fint atte, mest kanskje fordi jeg hadde med en supervenninne som virkelig forstår. Hun ser ting så klart, og om jeg er dum, så får jeg høre det også. Det er litt trygt, på en måte. Spiste middag på IKEA før vi dro hjem. Merka det litt da, føler jeg ALLTID ser meg vaktsomt rundt. Undrer alltid på om folk legger merke til det. Uansett føles det alltid trygt å ha venninna mi der. Handlekraftig dame :D Vi fikk hvertfall ledd utrolig mye idag, og DET er deilig! Dagen idag har altså vært en BRA dag, uten grining og alt for mye tenking. *phew!*

Enda kaldere idag enn igår. Og null varmepumpe. Faen, ja unnskyld fransken min, men jeg blir så lei! Frustrerende at den ikke virker på kalde dager?? Snakka med mamma isted, hun mente det var sytten blåe nå, kan virke som om vi skal få en ny sånn runde som vi hadde ifjor rundt juletider...! :S Da var vi helt nede i 27 minus! Jeg hadde det noenlunde ok, men bikkja mi led ifjorvinter. Rottisklumpen min som jeg måtte avlive i sommer pga hjernesvulst....:( Savner ham så fryktelig ille..

Ting er fremdeles tussige, men lyspunktene er der i allefall. VIKTIG!

Nå blir det en røyk, legging av unge, og så WoW et par timer før jeg finner senga.
Kjenner jeg ikke frykter natten SÅÅÅ mye nå ikveld, nok et lyspunkt.

Ny dag imorra.

Toodles.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar