torsdag 25. november 2010

Hmmm....?

Tror muligens det er noe ille rart med klokka på bloggen...?? Det står jo at innleggene ble lagt ut (lagt inn?? Innlegg-utlegg?) midt på svarte natta, jo...! Og så jeg, som er så utrolig computer wizard, mon tro om jeg klarer å rette opp dette da?

ILLE kaldt idag! Gradestokken viste minus tretten imorges, og jeg fryser så jeg hakker tenner. Heldigvis at man har varmepumpe, sier jeg. Varmepumpe som slutter å fungere under tolv grader kaldt...:( Og fatter'n sier "ja" og "ha" når jeg forklarer hvor kaldt det er her. Men...men!? Kjenner du ikke hvor kaldt det er her?? Bah...nevermind. Jeg går på rommet mitt og fryser litt, jeg. Er forresten nydelig sol nå da, og ganske "varmt". Ca fem minusgrader. Så nå halter varmepumpa seg avgårde igjen. Imorges var det full hjertestans og munn-mot-munn-metoden til ingen nytte. Varmepumpa var helt død. Er det INNI meg det er kaldt...??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar