lørdag 27. november 2010

LØRDAG!

Jeg har akkurat blitt 30, og jeg burde ha feiret ikveld. Istedet planla jeg en stille hjemmekveld (bombe), med guttungen min og litt WoW, og kanskje en aldri så liten fruktsalat med sjokolade i. Fruktsalaten tok vi da vi sto opp, lissmonsteret mitt og jeg. Og så blir det overnatting og skvalder hjemme hos venninna mi i kveld i stedet. Grymt bra. Dessuten hadde jeg GLATT vunnet "førstemann under bordet"-prisen i sveiseblindfylla. Med tanke på at det alltid kommer en dagen derpå er ikke sveiseblindfyll noe videre smart. Da er man syk som et fly og ønsker igjen at man aldri hadde blitt født i det hele tatt. Ææææhh...Står over. Og hvorfor i heiteste skal man FEIRE at man er halvveis til SEKSTI!? Snur man det på hodet, er det faktisk FEMTEN år siden jeg var femten....:S Jeg er gamlis! Jeg trenger en klem...:(

Ooooh, dagens update: Jeg har funnet lykken!! I form av en sak med en duppedings i den ene enden, og en metallkrøll i den andre :D
Duppedingsen setter man inn i grisetrynet i veggen, og VIPS blir det "årntli' varnt'! Jeg har nå altså plugga i en sånn ribberadiator, og jaggu blei det hett på rommet mitt. Og det HELT uten mannebeinet mitt. Tror nesten jeg skal åpne døren litt, og slippe ut litt varme.
Guttungen som tidligere i uka ikke har hælt å være her inne fordi det har vært så infernalsk kaldt, hæler nå ikke å være her fordi det er så varmt, hehe.


Vil samtidig benytte anledningen til å oppfordre alle de to leserne mine om å stikke en tur HIT: www.giblod.no, finn nærmeste blodbank, og donèr et aldri så lite innskudd. Jeg brenner så sterkt for dette, men så får jeg ikke gi blod selv, ei heller benmarg. Samtidig, tegn donorkort på dere selv og oppbevar i lommeboken, opplys alle deres pårørende om at dere gjerne vil bli donorer etter bortgang. Så kan et annet menneske (faktisk et ti-talls mennesker) få ett nytt liv om vår egen ulykke skulle være ute.

Ellens hjertesak :)


WoW. Nå. MINST en time. Adios.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar