søndag 9. oktober 2011

Vi flytter!

Har fått et knøttlite hus like i nærheten. Vi har begynt så smått å flytte noen av sakene våre, men jeg trenger gardiner foran vinduene før jeg takler å dit og begynne å legge ting på plass.

The sad thing is, vi får ikke ha husdyr der. Har søkt om å få ha hund, men om vi får avslag må vi bare se oss om etter noe annet med en gang. Jeg trenger å ha hundene rundt meg, ellers tror jeg muligens depresjonen setter seg for godt.

Og igårkveld fikk vi melding om at vi muligens får ta over rottweileren helt, siden eieren ikke har tid til ham. Jeg ble kjempeglad, men skåret i gleden er jo dette at vi ikke er sikre på om vi i det hele tatt kan bo i det huset vi har fått, siden vi ikke vet om søknaden på dyrehold blir godkjent, osv........Argh, det suger å ikke vite!

Jeg TIPPER jeg kan få anbefalinger i min favør av både psykologen min og legen, men likevel trenger de ikke å godkjenne den. :(


Jeg gruer til å begynne å sortere what goes and what stays. Jan Ove har jo sitt han og, fra han bodde alene. Og jeg har 35 kubikk plassert på industriområdet... Det er ikke SNAKK om at vi får plass til alt i det bittelille huset, så noe må bort. Kastes, gis vekk, eller selges. Gruer meg til å åpne containeren og finne tingene mine fuktskadde, for det er jeg nesten sikker på at de må ha blitt. Hadde jo aldri regnet med at de måtte overvintre i containeren.


Stesønnen min er her nå. Det kjennes godt :) Han er en herlig liten fyr. Fortalte ham igårkveld at det jeg har gledet meg mest til med å flytte, er at vi da kan ha ham oftere, kanskje til og med annenhver helg.


Oj, nå kom pappa og madammen hans, så da får jeg blogge videre senere.

Toodles!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar