søndag 2. oktober 2011

...hodepinen herjer....

La meg med hodepine igårkveld, våknet med hodepine imorges... En smule lei.

Nå har jeg sett Start Trek sammen med sønnen min, og det uten å sutre eller klage :P Jeg er ikke såååå stor fan av Star Trek akkurat...*mumle*


Og røykvarsleren piper med ujevne mellomrom for å fortelle oss at det er på tide å bytte batteri. Jeg når ikke opp til den så jeg får bytta selv, så jeg må bare være tålmodig, og vente på at kjæresten skal våkne, så han får være stuntmann og bytte på masekoppen. Blæææ....


Humøret er hvertfall litt stigende. Føler meg ikke fullt så deprimert idag, selv om angsten river litt i brystet. Hadde bare hodepinen gitt seg nå, så hadde dagen blitt så mye lysere.


Frokost, kanskje...? Jæh, får se.

Toodles.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar