onsdag 26. oktober 2011

Nyhuset....

I begynnelsen var jeg svært skeptisk til det nye huset vi hadde blitt tildelt, men etter å ha tilbrakt et par uker her nå, så begynner jeg å falle mer og mer for det :) Har måttet kvitte oss med maaaaaaaaaaaaaaasse, enda halve containeren min måtte kastes pga fuktskader og råte. Men! NÅ begynner det å likne på noe her :D

Kjæresten går bare og gliser hele dagen, hundene virker fornøyde, og sønnen min storkoser seg her....og det gjør faktisk jeg også ^^


Blir nok et bilde eller to etterhvert, men foreløbig er det mest kaos og rot her, så det får bli når vi har kommet mer i orden. Jan Ove og jeg klarer overraskende nok å bli enige om det meste, KJEMPEFORDEL når man flytter inn i et knøttlite hus sammen :P

Men nu kommer boveilederen min straks, så skal logge av. Lisa, du er FANTASTISK! Har blitt kjempeglad i deg, dama :D For et fantastisk menneske! Jeg får ikke takket deg nok for alt du har gjort for oss (jeg vet det er jobben din, men det er ikke jobben din å sende meg "Lykke til-meldinger" på dager vi ikke har kontakt! Blir helt varm om hjertet jeg, er da ikke vant til slik omsorg! *smask*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar