søndag 6. november 2011

Søndag... Regnvåt høstdag...

...og daffedag... Men deilig. Koser meg med lukta av nykokt kaffe og rene klær. To tørkestativ i stua med nyvaska klær, og forholdsvis nyvaska gulv. Kjenner meg faktisk ganske så fornøyd idag. Koser meg i huset vårt :)

Har hatt utrolig mye besøk siden vi flytta, og bare det er noe å venne seg til igjen. Kjenner jeg blir fortere sliten enn før, så det kommer sikker til å ta litt tid før man klarer helt å NYTE det å ha besøk. Men det ER koselig, da :)

Jo mer vi kommer i orden, jo mer elsker jeg å være her. Klarer å komme meg ut litt mer, og gå tur med hundene. Klarer mer hjemme. Kjennes bra. Håper på blomstring :P


Skåret i gleden må være at bilen vår har tatt kveld. Kjiiiiiipt.


Uansett, gikk ikke og la meg før klokka var rundt fem imorges. Og sto opp rundt tolv-tiden. Kjennes på kroppen at man har tulla med døgnrytmen. Bah...


Lite å melde idag, egentlig. Men litt greitt å skrive litt når man har en ok dag også, ikke BARE når livet kjennes jævlig. En ok dag, med andre ord :) Ikke så mange av dem, så tar alt jeg får, jeg ^^


Yeah. (Y)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar