mandag 28. november 2011

Et blaff av energi

Fikk plutselig sånn lyst til å gjøre ting her idag, så jeg skrubba kjøkkenbenk, rydda i noe klær og fiksa sånn småplukk. Blir så mye hyggeligere her når det begynner å bli fint her :) Ikke bare ryddig, liksom, men at man pynter litt, legger på noen matter, henger opp noen lysestaker på veggen og slikt. Vet ikke helt hva vi mangler nå, egentlig, foruten tid og penger. Åja, og så fiksa jeg flere hyller i kjøkkenskapet idag, så nå får vi utnytta plassen mye bedre :)) Jeg fikk rydda vekk sånne håpløse ting som man aldri vet hvor man skal gjøre av, eggekokeren, riskokeren, vannkokeren, brødristeren, sånne ting. Før pleide jeg å ha dem sammen med grytene, men Jan Ove hadde så HÅPLØST mange gryter at når vi flytta hit, ble skapet fullt med èn gang. Og jeg har ikke en eneste kasseroll inni der!

Skal nedover en tur til pappa nå, håper jeg har mulighet til å kanskje få låne en hundrings, så man klarer seg noen få dager til. Er greitt å ha forvalter, men også fryktelig tungvint, særlig siden jeg syns det er så vanskelig å spørre etter penger. Penger som i all hovedsak er VÅRE, men likevel har jeg vanskelig for å spørre etter dem. Dustekjerring. Jeg altså. *klaske panne*

Ellers er sønnen min syk en gang igjen. Frykter det blir forkjølelse på hele hurven nå, og så får vi det etter tur. Jeg HATER at Jan Ove blir syk, for han har det så kjempefælt........:P Som mannfolk flest, altså ;))

Jeje, får skrive mer siden, for nå står Jan Ove i gangen og tramper og venter. (Demonstrere, demonstrere...*mumle*)

Menneh...toodles.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar