lørdag 4. februar 2012

Jeg lever.

Jeg lever idag også. What doesn't kill you, makes you stronger, sies det. Fy faen, så sterk jeg burde vært om det stemte....

Jeg har hvert fall ikke så 'vondt' idag. I hjertet og i sinnet, altså.

Jeg har ikke rapet egg idag, og så har magen sluttet å bråke. Og jeg har vært på butikken. Måtte ha med både begge guttene da, men jeg var der. Jeg laget middag til guttene og meg selv etterpå, for Jove er hos en kamerat. Nachos med fajita-kyllingkjøttdeig og mozzarella, med salat til. Deilig.

Jeg har latt magen gro noen dager, så den svir ikke så innmari lenger. Jeg hadde så vondt her for noen dager siden, at det var smertefullt å ha på klær som kom borti mageskinnet. Og da skammet jeg meg sånn. Og irriterte meg over at jeg holder på sånn. Irritasjonen er så mye bedre enn skammen, så jeg skal prøve å irritere meg mer.

Har hatt noen runder meg hodepine igjen. Men tror det har vært mest vanlig hodepine. Jeg trodde jeg kom til å få migrene igjen idag, for plutselig begynte det å pipe i det ene øret, og så forsvant hørselen helt i noen sekunder. 30 sekunder, kanskje. Og så var alt greitt. Trodde det var aura, så jeg forberedte meg på at hodet skulle begynne å dundre, men neida. Ikke noe hodepine idag. Og hver dag uten hodepine, er en bra dag!

Så jeg tror jeg har hatt en bra dag idag. Så dumt at man skal være så i følelsesmessig kaos, for man blir så likegyldig til de gode dagene. Jeg kjenner ikke igjen dem lenger, og glemmer å være takknemlig for dem.

Men jeg har ledd idag. Og lekt med hundene, guttene OG kjæresten min. Vel, kosemoset dem, hvert fall.


Når jeg blir stor, da skal jeg være frisk og sterk og ta igjen alt det tapte. Det gleder jeg meg til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar