tirsdag 1. mai 2012

Nightmares and bending of rules...

Idag har jeg duppet.....jeg skulle jo ikke det. Nei.....og gjett om jeg fikk svi for det da....

MARERITT!

Fy faen, klarer ikke å tenke klart i det hele tatt nå.....! Brrr....!

Såh, det er straffa for at jeg bryter regler.... Kontakten min på Psyk ville jo at jeg skulle følge postens døgnstruktur, ergo; ikke sove på dagtid. Mellen bryter regler - kapittel 2.

Jeg sitter liksom fast i marerittet, enda jeg er våken. Jeg skjelver og er nesten på gråten, og det er så VONDT! Lurer på om det er noe man kan gjøre for å unngå så grusomme mareritt, eller de livaktige drømmene òg, for den saks skyld. I så fall, HVA!? For sånn kan jeg ikke ha det. Og hvofor klarer jeg ikke å riste det av meg, som det det faktisk er, en vond drøm? Arrgh!


Oppgitt. Og....redd? Are these my childhood memories, still haunting me?


:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar