lørdag 28. april 2012

3 uker på Psyk tilbakelagt....og dødsbudskap når man kommer hjem..

Da har man vært innlagt på Psyk. Kom hjem etter tre uker igår, og har ikke rukket å være hjemme mange timene før jeg får mld fra en venninne om at en av mine kamerater har tatt sitt liv.

Jeg fungerer ikke idag. Jeg har så vondt i "meg", at jeg klarer ikke tenke. Flotte, snille godgutten, hvorfor i all verden kom han ikke hit, han VISSTE jo han kunne snakka med meg nårsomhelst.....Jeg er sint, og så lei meg, får nesten ikke puste, og hjertet hamrer i brystet på meg.

Jeg kan ikke fatte at han er borte...

Først Tom Erik, og nå Jan Helge. Jeg skal hedre denne vakre, unge mannen med en stjerne på armen min, og det må jeg gjøre snart. Hva visste vel jeg den dagen jeg bestemte meg for å hedre Tom Erik med en stjerne, at den ville få selskap av Jan Helges stjerne.....

Jeg er så lei meg, for at du ikke fikk hjelp, for at jeg ikke var der da du trengte noen...


Er fremdeles i sjokk...



Jan Helge <3





Sov godt, min gode venn....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar