søndag 5. desember 2010

GOD JUL, for faen....

Irriterende nok er man allerede blakk, tipper desember blir en FANTASTISK måned. Not. Først skal man kjøpe julegaver man ikke råd til, så skal man ha seg fin-klær, som man heller ikke har råd til. Kjenner jeg har VELDIG lyst å ta rennafart, og LØPE forbi desember. Gledelig jul, liksom.

Når man ikke greier å motivere seg selv, hvordan i HULESTE skal man motivere en guttunge som ikke vil noen ting for tiden? Ikke skal han besøke venner, ikke kan han hjelpe til med noe uten å bestikkes, det er bare TV og xbox som er interessant. Mor er FRYKTELIG streng for tiden, må vite. Dumme mor. Så når man ikke får glane verken på TV'n, ELLER spille xbox, da skal man ligge i senga og stønne og klage på hvor fælt alt sammen er, og hvor SIIIIINNSYKT kjedelig det er å være ham. Man drar frem en sånn liten "Da jeg var på din alder, fikk vi tiden til å gå UTEN xbox og Disney Channel, vi! Tenk på det?", men det hjelper jo så lite, når mamma er steingammel, og xbox'en ikke fantes da. :P Må le litt også. :)Men det er ikke så lett å inspirere til noe når man ikke eier inspirasjon til noe selv.

Jaja. Tid for middag. Og et lastebillass med Ibux mot en EVIG hodepine.
Steinbit-fiskekaker blir hvertfall snadder, om ikke annet. Så kanskje man får byttet en halvtimes xbox-spilling mot litt kjøkkenhjelp.

Toodles.

3 kommentarer:

  1. Tjoheisann! Når en itj får svar på tekstmeldinga så mått æ list mæ hit! Itj fann æ dæ her på tirsdan, onsdan, torsdan eller fredan. Hrmf...Har du plutseli itjnå tanka å del å hen vækka da!? Men det må nu tyd på at vækka hi virri sånn okei, liksom...Å når du først snakke om gledeli jul så ska dåkk kom å lag mat, å ungan ska te med en runde eller tre med pepperkakebaking, te neste hælg om dæm vil eiller itj!! Harrharr...Så da får itj han kjede-sæ-ihjæl-guttungen sei verken stønn, huff, vrææl, eller vil-itj. Motiver hain med at neste hælg bli toppers! ;0) Å så kain vi årn do-rull-nissa å VIPS har du julegava te kæm som helst. Det e tanken som tæl!!!!

    SvarSlett
  2. OMG!!! Min første kommentar :D Hehe...Beklager, tlf min har blitt en fy-ting jeg helst ikke ser på for tiden :S Skal sjekke straksest!

    Joda, tanker har jeg masse av, alt for masse, faktisk, og enkelte tenker jeg at jeg kanskje ikke helt tør å legge ut :S Og det e jo litt teit, siden man skal skrive med hjertet. Gimme time! Tankekaos er så UTROLIG immobilliserende! Pluss at de siste dagene mer eller mindre har gått med på tankeflukt i form av WoW, og hodepineflukt i form av SØVN...Brutter'n er her på besøk, det må være aldeles KNAS å besøke noen som ligger i senga hele dagen :( Fatter'n har vært en verdifull barnevakt de siste dagene.

    Neste helg er allerede plottet inn i kalenderen! Gruegleder meg :P Hater egentlig å bake og slikt, men har det så morsomt sammen med deg at tid og rom blir glemt :)

    SvarSlett
  3. Vi trøng itj å bak vi, men ungan ska jaggu mæ gjør nå fornuftig, hihi. Du får lån pc´n min når vi e lei av å lag dorull-nissa! ;0) Itjnå krav te å svar på tekstmeldinga da vettu, tenkt på at du va blakk, det e fullstendi lov å ha sine "stille" stunder...vi snakkes om ei vækka vettu.

    SvarSlett