torsdag 26. september 2013

Breaking bad....

Tror jeg er på en aldri så liten opptur (skynde seg å nyte så lenge den varer!), har hvertfall hatt to dager som har vært ganske bra. Betennelsen på magen har gått over, fått en fin skorpe der nå som kommer til å gro ganske kjapt om jeg bare greier å la være å pille.

Sov en liten stund i lastebilen på mandag, da jeg ble med eksen på jobb. Ble fillerista baki køya, og det var sikkert det som skulle til. Kosa meg maaaaaaaasse med nydeligste bikkjelusken min også, det hjelper alltid betraktelig.

Min kjære foreslo at Jove kanskje kunne være støttekontakt for meg, og det var jaggu ikke så dumt forslag. Spurte Jove om han hadde lyst til det, og han sa ja. Så nå gjenstår det å få gjennomslag for ideen hos kommunen.

Ellers kommer den kjekke sønnen min på lørdag, og jeg gleder meg noe sinnsykt. Han skal tilbringe hele høstferien sin hos sin morfar, og det kommer til å bli så fiiiiiiiint! Da kan jeg se ham hver dag en hel uke! Morfar og gullegull holder på å bygge opp et flott vennskap, og det føles fantastisk. NOE ordner seg hvertfall til det beste, og jeg klarer å føle glede over sånt i korte perioder. INNIMELLOM stinker ikke livet så jævlig, heldigvis.

Skal sende avgårde klagen på avslaget imorra. Om jeg bare får sove nå, så klarer jeg å gjøre den ferdig også. Nå er kl straks 3, og jeg skal opp kl 8.

Time hos fastlegen imorra. Og på mandag skal jeg i narkose igjen, gitt.... Skal fikse tanna mi som knakk i februar.

Hatt lykkepillen min her ikveld, sett film og gomla sjokkis. Har har forlova seg, og viste stolt frem ringen han fikk av sin kjære :) De er nå søte, da ^^


Vel...inntil videre, toodles!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar